Alla inlägg den 26 mars 2014

Av Frida Bucht - 26 mars 2014 21:15

Gókväll!


Hur mår ni? Jag mår bra, jag är dock en aning nervös då jag ska på min första mammografi imorgon, jag har endast hört hur det går till, dom ska alltså mosa ihop mina bröst i en apparat, ge mig en förskräcklig pain säkert, kommer förmodligen bli blå också och jag kanske är konstig när jag får upp bilder i mitt huvud då mina bröst kommer hänga nere vid knäna i flera veckor efter det, kanske aldrig bli lika som innan haha! (Jag vet såklart att det inte stämmer men det är en av bilderna som dyker upp i mitt huvud) Har aldrig hört att någon i min ålder varit där, bara att mamma varit där, min faster och lite så. Jag ska dit pga att jag har ont i ena mitt bröst, det kommer och går i perioder och jag har varit hos läkaren som inte kunde hitta någonting men vile för säkerhetsskull skicka mig vidare då jag har fött barn osv osv. Det går ju inte att undvika att man blir lite nervös och orolig fast det kanske inte behövs. Ja nu vet ni det också.


Idag har min vän Sophia varit här, hon kom redan imorse, mycket trevligt besök, i love her, she is so fab! Vi har en bra relation, vi ses inte alltid men man känner att vi hittar upp precis där vi slutade förra gången vi sågs, det är då man vet att det är äkta vänskap.


Idag har jag inte gjort så mycket mer, fick brev från skatteverket idag och yey, jag får pengar tillbaka, skönt! Även då jag har fått mammapenning så har jag gjort som så att jag har betalat 2-300 kr extra varje månad för dom vill ofta dra mindre skatt när man är mammaledig så man blir återbetalnings skyldig. Så det var otroligt skönt att inte ha massa restskatt.

Better safe then sorry.


Imorgon är det torsdag och helgen börjar närma sig, på fredag ska jag riva upp den otroligt fula plastmattan i köket för att pappa sedan ska kunna lägga det nya golvet på lördag, Simon jobbar så han kan tyvär inte vara med och hjälpa mig, buhu!


Ja, nu ska jag kolla lite TV innan jag ska hoppa isäng. Hoppas ni får en trevlig kväll!


xxx

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards