Alla inlägg under december 2013

Av Frida Bucht - 12 december 2013 00:40

Hello!


Det var ett bra tag sedan jag var här och skrev nått sist. Mitt schema är så fullspäckat så jag har ingen tid ^^haha.


Ska jag vara ärlig har jag totalt glömt bort att skriva, plus att jag inte har någon dator för tillfället, vilket suger röv.

Men jag ska ändå försöka bättra mig med uppdateringen.


Som det se ut just nu så sitter jag inne i stan hemma hos Simon och har precis kollat Paradise Hotel, någonting jag och Simon följer slaviskt ^^höhö. Dagen har inte bestått av nå mycket alls, lite promenad, sov morgon och bara en lugn dag, det är ju härligt det med.


Och på tal om någonting helt annat så har jag fått svaren angående min dotters läkarbesök och hon har nu blivit helt friskförklarad vilket känns så jäkla kanonbra!!! Inga fler läkarbesök, ingen medicin, inget strul och nu kan bara allt flyta på helt som vanligt, jag gillar vanligt, normalt liksom, SUPER!


Som det ser ut i övrigt så är det faktikt såhär att Simon ska faktiskt flytta in hos oss, vi har valt att flytta ihop och det kommer nog bli helt underbart! Att åka mellan Märsta och Södermalm var och varannan dag är inte det skönaste precis när vi inte har någon bil heller så det kommer bli helt awesome, känns som livet äntligen börjar ta fart! Yiipiiie!


Folk undrar säkert varför vi väljer att flytta till Märsta isället för Södermalm, ganska enkelt faktiskt, Adele (min dotter) börjar snart på dagis i Märsta, jag har en bostadsrätt och just nu känner inte jag för att låta början på min och Simons liv tillsammans gå genom mitt ex som måste skriva på papper angående Adeles adressändring, det har det redan varit en massa strul och bråk om så jag väljer att låta det vänta till lite senare när vi är hundra procent säkra på vart vi båda trivs bäst. Adele trivs bäst där mamma är och är på tok för liten för att ens kunna säga sitt eget namn, det enda hon går runt och skriker på dagarna är mamma, det första och enda ordet hon kan än så länge! (i love it).


Ja så flytt, friskförklaring och dålig uppdatering var väl det jag hade att bjuda på i detta inlägg.


Vi hörs, simma lugnt.


xxx

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards