Direktlänk till inlägg 2 maj 2014

Förvirrad och ledsen!

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 09:56

Hej på er!

Har ni sovit gott?


Ingen bra morgon, Adele har vaknat på fel sida i flera dagar, vilket har resulterat i att vi kommer försent till dagis då hon vägrar göra någonting. Mitt hjärta går i tusen bitar när jag lämnar henne på dagis, hon gallskriker och gråter hysteriskt, när jag går och har kommit bakom huskanten så hör jag fortfarande hur hon gråter och skriker och då kan jag inte hålla in tårrna längre, jag gråter hela vägen hem. När jag sedan ska hämta henne senare under dagen vill hon ibland inte gå hem, jag är förvirrad, antingen så är hon bara ledsen för att jag går eller så trivs hon inte på dagis. Vad ska jag göra? Hur ska jag göra? Gör jag fel? Dessa frågor ställer jag mig varje dag, ibland går det ut över hela min dag, jag blir på dåligt humör för att det gör så ont i hjärtat. Vad ska man göra? Jag kan inte vara hemma längre, jag söker jobb, går på intervjuer, måste fixa allt möjligt. Önskar att det finns en lösning på morgon problemet. Om någon har ett förslag är det bara att komma med ett för jag är helt öppen att testa vad som helst för att hon ska lämnas på dagis utan att gråta varje gång. Dock så har jag sätt att andra föräldrars barn också gråter och skriker, men jag vet inte om jag hör det på samma sätt, jag menar Adele är ju min och det är ju hennes röst och hennes gråt som skär i mitt hjärta. Är det fler föräldrar som känner sig såhär ledsen eller är det bara jag som är överdrivet känslig? 


Nu ska jag iaf dra igång min dag, börja med lite städning och tvättning, äta lite, komma på andra tankar, det är ju inte så långt kvar tills min plutt får komma hem igen. Men som sagt, alla förslag är bra förslag.


Idag blir det inte så mycket, jag ska söka jobb, jag ska även ta tag i all oändlig tvätt, träna och ja bar massa tråkigheter.

Ville egentligen bara med detta inlägg skiva av mig lite angående mitt och Adeles dagisproblem. 


Ha en trevlig dag allihop!


xxx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 00:48

Hej på er!   Jag vet att jag alltid kommer med fruktansvärt dåliga bortförklaringar om varför jag inte bloggat, men det är ibland väldigt många bollar i luften samtidigt, mer än jag kan hantera, det är då bloggen blir lidande, I'm sorry.   Fö...

!

Av Frida Bucht - 1 maj 2014 13:11

Hej snyggingar! Hoppas det är bra med er och att ni inte är allt för bakfulla efter gårdagens bravader. Grillningen blev lyckad igår, men när har kombinationen god mat och trevligt sällskap blivit fel. Just nu sitter jag i bilen påväg till...

Av Frida Bucht - 30 april 2014 13:59

Tjenixen! hah   Hej på er, hoppas ni har det bra med er, med mig/oss är det toppen, har haft så underbara dagar så har nästan glömt bort bloggen, och idag är det valborg och allting, härligt. Idag ska vi grilla, både ost, kött och korv, vi slår p...

Av Frida Bucht - 23 april 2014 22:02

Hej hopp!   Nu sitter jag i soffan efter en lång dag, har varit och bytt däck på bilen, även varit iväg till ett köpcentrum och frågat runt lite efter jobb och lämnat CV. Hämtat min skitunge på dagis och lagat middag, städat och haft mamma och pa...

Av Frida Bucht - 23 april 2014 10:08

Hej mina vänner!   Sorry för dålig uppdatering, men som sagt så har vi ju haft sjuklig otur med massa sjukdomar helatiden här hemma. Så fort man kryat på sig så är det någonting nytt som dykt upp, känns som Adele inte fått vara frisk och helt hel...

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards