Direktlänk till inlägg 31 mars 2014

Tjänä!

Av Frida Bucht - 31 mars 2014 23:39

Men asså im sorry guys, har verkligen varit svinbakis OCH sjuk, inte bara bakis, även sjuk, är fortfarande sjuk, har ont i halsen och är snuvig, huvudvärk från hell, därför jag knappt klarat av att sitta vid datorn eller mobilen då jag avskärmat mig från hela världen utom min lilla sockerboll Adele, har ont lite överallt faktiskt men min hals är värst, tror jag börjar få halsfluss, so im soooooo sooooooooo sorry my friends. 


Vill bara säga att STAND UPEN var skit bra verkligen, riktigt riktigt apabra, rekommenderar verkligen er att gå stand up live, det är verkligen sååååå mycket bättre än TV, självklart hade jag väntat mig att det skulle vara bättre live än på TV men det går liksom inte ena att jämföra någonting, det är en helt annan känsla och samma skämt på TV som live är inte ens på gränsen till lika roligt, aa som ni förstår så är jag helt frälst! Såld! Jackpot! Bingo! Yatzy!

Man får välja vart man vill sitta, jag och Simon visste dock inte hur det såg ut där inne så vi tog bara en plats, jag hade nog valt en annan om jag vetat lite mer hur det såg ut, vi satt vid ett långbord med massa andra människor, de andra borden längre bak var egna små runda bord, dom satt även på en liten höjd så dom såg precis lika bra som oss där nere och längre fram, så om ni har en chans att få välja så tycker jag att ni ska passa på att välja de borden längre bak, som sagt, det är på en höjd så ni kommer till att se precis lika bra som alla andra, det enda är att ni får lite mer private dinner och inte behöver trängas med alla andra, jag är ju dock absolut inte blyg av mig så jag och Simon fick nya vänner precis bredvid så det var bara trevligt, men ni som vill ha lite mer private som sagt, välj längre bak. Det gick även runt en magiker som trollade med kort vid borden, väldigt duktig, jag fattade ingenting, han hade även en liten show innan komikerna kom, sjukt bra. Allt var kanon som ni kanske kan förstå i det jag skriver.


I söndags blev det inte till att göra ett skit, hela familjen somnade vid 21 senast och sov enda till 08.00


Sen idag är det ju måndag, har städat och fixat här hemma, i helgen fick vi ju nytt och fint golv, jag är supernöjd och som jag skrev innan så kommer det bli som ett helt nytt rum, jag sitter fortfarande och väntar på att allt ska bli klart men gud så nöjd och glad jag är över golvet, helt otroligt hur mycket allt förändra av bara ett helt annat golv, nä men vi är nöjda!


Nu ska jag ta en dusch och sedan sova, hör hur sängen ropar mitt namn.

Hoppas ni mår bra och så hörs vi imorgon.


xxx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 09:56

Hej på er! Har ni sovit gott?   Ingen bra morgon, Adele har vaknat på fel sida i flera dagar, vilket har resulterat i att vi kommer försent till dagis då hon vägrar göra någonting. Mitt hjärta går i tusen bitar när jag lämnar henne på dagis, ho...

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 00:48

Hej på er!   Jag vet att jag alltid kommer med fruktansvärt dåliga bortförklaringar om varför jag inte bloggat, men det är ibland väldigt många bollar i luften samtidigt, mer än jag kan hantera, det är då bloggen blir lidande, I'm sorry.   Fö...

!

Av Frida Bucht - 1 maj 2014 13:11

Hej snyggingar! Hoppas det är bra med er och att ni inte är allt för bakfulla efter gårdagens bravader. Grillningen blev lyckad igår, men när har kombinationen god mat och trevligt sällskap blivit fel. Just nu sitter jag i bilen påväg till...

Av Frida Bucht - 30 april 2014 13:59

Tjenixen! hah   Hej på er, hoppas ni har det bra med er, med mig/oss är det toppen, har haft så underbara dagar så har nästan glömt bort bloggen, och idag är det valborg och allting, härligt. Idag ska vi grilla, både ost, kött och korv, vi slår p...

Av Frida Bucht - 23 april 2014 22:02

Hej hopp!   Nu sitter jag i soffan efter en lång dag, har varit och bytt däck på bilen, även varit iväg till ett köpcentrum och frågat runt lite efter jobb och lämnat CV. Hämtat min skitunge på dagis och lagat middag, städat och haft mamma och pa...

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards