Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Frida Bucht - 14 mars 2014 09:44

Hej på er!


Detta inlägg kommer inte riktigt bli som dom flesta andra inlägg jag gjort då jag känner mig väldigt känslosam just nu.

Det har att göra med att det är fredag, inte min bästa fredag, jag har ju varannan fredag som suger och just nu så känner jag i hela kroppen att jag verkligen saknar Adele redan innan hon åkt iväg. Jag vet att hennes pappa tar bra hand om henne det är inte det som framkallar den här känslan, det är tomheten jag känner utan henne, så fort jag ska någonstans när hon inte är hemma så känns det alltid som om jag har glömt nått. Den tiden jag värderar mest av allt är all den tiden jag får vara med min dotter, klart att både hon och jag kan gå varandra på nerverna ibland men jag saknar till och med hennes gap och skrik när hon inte är hemma, sjukt va? Antar att det inte finns någon starkare kärlek i hela världen än den man känner för sina barn. Mor och dotter kärlek, det finns inget eller ingen som kan bryta det starka band som finns mellan oss, vi behöver varandra för att fungera. Min dotter, mitt hjärta, min sol, min lycka, jag älskar dig mer än vad någon annan kan älska en annan människa, för dig gör jag allt.



Så nu kan jag kanske fortsätta som vanligt igen, kände bara att jag behövde få ut någonting och jag vet inte vad egentligen, kände bara för att skriva.


Mår ni bra? Jag mår under omständigheterna helt okej, tänkte dra iväg och träna lite senare. Ska dra förbi centrum också och kanske köpa en flaska vin till middagen ikväll, ingen speciell middag men det kan alltid vara lite trevligt såhär på min barnlediga helg att ta ett glas vin med min mannen i mitt liv, om han inte planerat annat.


Imorgon väntar det lunch och massage på min svärfars frus massage salong, för både mig och Simon, och som dom flesta som känner mig vet att jag älskar massage, samt att jag haft väldigt ont i ryggen sedan jag väntade min dotter så jag ser verkligen fram emot det, kommer bli hur skönt som helst, avkoppling, det bästa som hänt på länge! LYCKLIG!


Nej nu finns det ingen tid kvar, måste börja dagen ordentligt. Hörs senare!


xxx


Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards