Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Frida Bucht - 17 mars 2014 21:59

Hej på er!


Som sagt tidigare så hade jag en härlig helg, vilket också ledde till utgång på kvällen och en fruktansvärt trött sönddag, åkte och hämtade min plutt senare på kvällen och hade såklart saknat henne så jag valde att inte skriva nått mer.


Idag, Adele har varit hemma från dagis idag, hosta från helvetett som aldrig vill lägga sig.. Förmodligen så ska hon gå imorgon, vi får se hur hon mår. Simon har varit på jobbet så jag och Adele har bara haft en härlig hemmadag, tyckte det var bra onödigt att släpa ut henne i typ regn blandat snö med världens blåst så vi valde att vara inne idag.


Just nu håller jag på att koka ägg och dessa två dagar har inte varit speciellt intressanta måste jag säga, hittade lite bilder från telefonen men jag lägger in dom imorgon istället, är trött idag, som sagt så var Adele hemma idag och i natt som var så fick varken hon eller jag någon speciell sömn över huvudtaget.


Jaja, jag ska iaf fortsätta med en film till mina ägg som strax är klara, Återträffen heter den, har ni sätt den? Är den bra? Jag har ganska höga förväntningar, jag gillar ju svenska filmer :)


Godnatt nu!


xxx

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards