Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Frida Bucht - 25 mars 2014 23:28

Hej mina vänner!


Jag ber om ursäkt för en svindålig uppdatering då jag haft en sjukt jobbiga två veckor, Adele har varit sjuk som sagt och sedan har jag själv inte mått speciellt bra heller, Simon har även jobbat hela helgen så jag har varit själv med massa tvätt och städning och sjuk bebis, sen som sagt innan så har jag själv inte mått så bra pga många orsaker. 


Jag börjar känna mig lite desperat, just nu skulle jag kunna ta precis vilket jobb som helst, inte så att jag är fattig på något sätt men jag måste komma ut och göra nått, är så fruktansvärt rastlös och jag blir på dåligt humör, jag känner att jag blivit en mycket tröttare person, vanligt vis är jag ganska hurtbulle, men nu känner jag mig trött, utan ork och enbart grinig för jag har liksom ingenting att göra. Gymma, städa och hämta Adele på dagis, laga middag, tvätta och sova, känner att det är så fruktansvärt innehållslöst och tråkigt. Adele, jag och Simon har det jättemysigt på kvällana så det vill jag absolut inte ska försvinna men jag vill komma ut och göra någonting, jag vill shoppa loss, jag vill verkligen gå till frisören, tänkte kanske att jag skulle bli lite ljusbrun/blond nu när det börjar bli ljusare tider, dock gillar jag mitt mörkbruna långa hår men känner att jag vill göra en förändring. Ja som ni kanske förstår så vill jag bara ut och jobba, ha vanliga rutiner, jag har rutiner nu, 08.00 upp och göra frukost, göra Adele redo för dagis, lämna henne, gå hem och äta själv, bädda och plocka lite, sticka iväg och träna, komma hem, äta lunch, söka lite jobb, ta det lugnt, hämta Adele igen, middag, mys och sova. Det är inte vanliga rutiner, sen jobbar Sion bara 9 dagar i månaden då han också håller på att leta jobb. Han vill absolut inte vara kvar på ICA, han har ju även gått en tre årig utbildning på Stockholms Universitet, därför känns ICA kanske inte the place to be för honom.


Men men nog om allt tråkigt, possssitivitet, gör livet så mycket enklare.


I helgen som kommer blir det för Adele att åka till sin pappa igen.... Aa jag tänker inte ens kommentera det för ni vet redan hur jag känner inför det. Men i helgen så firar faktiskt jagoch min stora kärlek ett år tillsammans och vi ska först avnjuta en härlig middag inne i stan för att sedan fortsätta till en härlig kväll av STAND UP! Jag längtar faktiskt lite grann, jag och Simon helt ensamma, massa mys! HÄRLIGT!


Sen även denna helg så ska det börjas lägga golv, i hallen och i köket, kommer bli så snyggt, svarta stor plattor, kommer bli ett helt annat hem när allt är färdigt, awesome, kommer förmodligen aldrig vilja flytta härifrån! <3


Aa, det var väl lite update, jag ska nu slänga mig i duschen innan klockan slår tolv för att hinna komma isäng direkt efteråt, finns igenting som går upp mot en nybäddad säng och en nyduschad och ren kropp! Man sover som på moln!


Vi hörs imorgon, lovar att uppdater! 

Hörs!


xxx

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards