Direktlänk till inlägg 12 april 2014

Vad ska man säga!

Av Frida Bucht - 12 april 2014 11:44

Hej på er mina vänner!  

 


I´m so damn sorry, jag vet att jag har varit riktigt dålig på att uppdatera, jag har som tidigare sagt varit magsjuk, även min dotter har varit bra mycket dåligare än förra gången hon var magsjuk och ni som har barn själva vet ju hur smittsamma och jobbiga bebis baciller är, har känts dom senaste dagarna som om jag bara ska gå sönder, det är helt sjukt, att man kan bli så jäkla dålig under bara några timmar är helt sjukt. Jaja nu mår jag bra igen, jag är frisk, har inte spytt eller äcklat mig på över 24 timmar, jag vet att det måste gå 48 innan man kan säga att man är hundra procent frisk men jag känner i hela kroppen att det är över nu, YEY!


Idag ska jag åka in till stan, jag ska möta upp min stora älskling för idag mina vänner blir vi med bil, haha! Som Simon har längtat, att bo i Märsta och åka tåg och tunnelbana i hundra timmar varje gång man ska jobba är ju bara hur drygt som helst, så idag blir sista gången, hurra hurra!


Just nu ligger jag fortfarande kvar i sängen, har inte rört mig ur fläcken, har kollat lite youtube, det är alltid kul att se vad alla andra fick i sina glossyboxar! haha, nyfiken tjej!


Adele har åkt till sin pappa och kommer hem på måndag, denna gång blir det en extra natt, hon brukar ju i vanliga fall komma hem på söndag eftermiddag men denna helg blev det enda tills på måndag förmiddag, vad ska man säga eller göra, delad vårdnad.. Nog om det, gör mig bara upprörd att prata om det så jag tycker att vi skiter i det! :)


Sen en rolig sak, Simon har planerat en överraskning till mig som kommer att inträffa den 14 april, alltså på måndag, om två dagar. Vad kan det vara? Jag får inga ledtrådar what so ever, jag får inte veta någonting och för er som inte känner mig vet inte hur jäkla nyfiken och jobbig jag är när det gäller sånt, försöker tvinga ur Simon en ledtråd men han bara totalvägrar. Vad kan det vara?  Han har berättat att min mamma vet om det? Haha asså det gör mig bara ännu mer nyfiken, jag går i kalendern och kryssar dagar för att jag är så himla nyfiken! Vad kan det vara? Jag blir knäpp av sånt här, sen om jag mot all förmodan skulle få en ledtråd så kan man inte riktigt lita på att den stämmer för sist Simon gav mig en överraskning så ljög han ihop någonting så att jag inte alls skulle ha en aning om vad det var, det visade sig vara en resa till Paris, jag blev helt till mig för jag har alltid velat åka dit och att någon tar en till Paris över helgen, jag åkte liksom upp i Eiffeltornet på min födelsedag, vem kan önska sig någonting mer än det? Aja det tål att tänkas vidare på vad det kan vara, det är ju trotts allt bara två dagar kvar.


Här kommer lite av de senaste bilderna jag tagit med min telefon, det var samma natt magsjukan kickade in som bilderna togs. Enjoy!

   

   

Den sötaste lilla person som finns på denna jord, min dotter Adele! 

  

 

Min lilla älskling tycker att det är så himla roligt att plaska i vattenpölarna!

  

 

Min familj, min helt underbara sambo Simon och min fantastiska dotter Adele!

  

 


Haha här är en bild från inatt som jag tog på min sömntuta, är han inte söt när han sover?! 

  


Nej nu ska jag slänga mig i duschen mina vänner, vi hörs senare!


xxx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 09:56

Hej på er! Har ni sovit gott?   Ingen bra morgon, Adele har vaknat på fel sida i flera dagar, vilket har resulterat i att vi kommer försent till dagis då hon vägrar göra någonting. Mitt hjärta går i tusen bitar när jag lämnar henne på dagis, ho...

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 00:48

Hej på er!   Jag vet att jag alltid kommer med fruktansvärt dåliga bortförklaringar om varför jag inte bloggat, men det är ibland väldigt många bollar i luften samtidigt, mer än jag kan hantera, det är då bloggen blir lidande, I'm sorry.   Fö...

!

Av Frida Bucht - 1 maj 2014 13:11

Hej snyggingar! Hoppas det är bra med er och att ni inte är allt för bakfulla efter gårdagens bravader. Grillningen blev lyckad igår, men när har kombinationen god mat och trevligt sällskap blivit fel. Just nu sitter jag i bilen påväg till...

Av Frida Bucht - 30 april 2014 13:59

Tjenixen! hah   Hej på er, hoppas ni har det bra med er, med mig/oss är det toppen, har haft så underbara dagar så har nästan glömt bort bloggen, och idag är det valborg och allting, härligt. Idag ska vi grilla, både ost, kött och korv, vi slår p...

Av Frida Bucht - 23 april 2014 22:02

Hej hopp!   Nu sitter jag i soffan efter en lång dag, har varit och bytt däck på bilen, även varit iväg till ett köpcentrum och frågat runt lite efter jobb och lämnat CV. Hämtat min skitunge på dagis och lagat middag, städat och haft mamma och pa...

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards