Direktlänk till inlägg 7 april 2014

HEJ!

Av Frida Bucht - 7 april 2014 09:15

Hej på er!


Mår ni bra? Jag mår svinbra!

Man kan väl säga att jag tog en liten pause igen, har varit mycket, det är iofs alltid mycket, jag söker ju jobb nu som en galning, är så trött på att gå hemma så jag nästan börjar klättra på väggarna. Sedan har ju Adele varit dålig igen, förkyld och inte alls på humör, väldigt gnällig och trött. Simon kom hem igår från Frankrike också och har varit borta i fyra dagar. Jag har alltså varit själv med allt vilket gjort att jag inte haft tid att göra någonting annat än att städa, fixa och ta hand om sjukt barn. Försökt söka lite jobb men knappt hunnit med det på kvällarna då Adele vaknat titt som tätt.


Men nu kommer jag till det som är roooooligt, jag har ju fått min Glossybox, min första box är här och kom för några dagar sedan, i fredags kom den för att vara exakt och jag blev helt till mig, den kom levererad direkt till dörren och brevbäraren som stod där när jag öppnade önskade mig en riktigt god jul haha, tack sa jag och hade knappt tid att stänga dörren innan jag slitit upp paketet.


Lite suddiga bilder på GLOSSYBOXEN! 


 

   

Jag och Adele fick även fina presenter när älskling kom hem från Nice, Frankrike!

Här kommer en suddig bild på det :)


 

Adele fick en jättefin Hello Kitty vår/sommar jacka, en söt sommarklänning och ett jättegulligt mjukisdjur som jag nästan blev lite avundsjuk på för den är sååååå mjuk och len, ni vet när mjukisdjur är sådär välgjorda och fina, lena och härliga, aa ni förstår vad jag menar. haha!


Jag fick en såååååååå himla fin och god parfym, Oh, Lola! by Marc Jacob! Blev så himla överraskad och glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen, gud vad fin min älskling är, tänk vad bra vi har det jag och Adele.


Nej nu står min man i köket och ropar på mig, vi ska käka lite! Lovar att uppdatera i eftermiddag eller ikväll.

Hörs!

 

xxx


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 09:56

Hej på er! Har ni sovit gott?   Ingen bra morgon, Adele har vaknat på fel sida i flera dagar, vilket har resulterat i att vi kommer försent till dagis då hon vägrar göra någonting. Mitt hjärta går i tusen bitar när jag lämnar henne på dagis, ho...

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 00:48

Hej på er!   Jag vet att jag alltid kommer med fruktansvärt dåliga bortförklaringar om varför jag inte bloggat, men det är ibland väldigt många bollar i luften samtidigt, mer än jag kan hantera, det är då bloggen blir lidande, I'm sorry.   Fö...

!

Av Frida Bucht - 1 maj 2014 13:11

Hej snyggingar! Hoppas det är bra med er och att ni inte är allt för bakfulla efter gårdagens bravader. Grillningen blev lyckad igår, men när har kombinationen god mat och trevligt sällskap blivit fel. Just nu sitter jag i bilen påväg till...

Av Frida Bucht - 30 april 2014 13:59

Tjenixen! hah   Hej på er, hoppas ni har det bra med er, med mig/oss är det toppen, har haft så underbara dagar så har nästan glömt bort bloggen, och idag är det valborg och allting, härligt. Idag ska vi grilla, både ost, kött och korv, vi slår p...

Av Frida Bucht - 23 april 2014 22:02

Hej hopp!   Nu sitter jag i soffan efter en lång dag, har varit och bytt däck på bilen, även varit iväg till ett köpcentrum och frågat runt lite efter jobb och lämnat CV. Hämtat min skitunge på dagis och lagat middag, städat och haft mamma och pa...

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards