Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Torsdag!

Av Frida Bucht - 27 februari 2014 22:16

Hallå hallå!


Idag var jag och träffade min mamma, hon kom förbi här för hon ville föja med till dagis och hämta mitt lilla troll, kolla lite hur dagis ser ut och ja bara kolla hur Adele har det där borta. Sen följde mamma med oss hem, jag bjöd på korv, potatismos och stekt ägg, smask, länge sedan jag åt potatismos så det var riktigt gott. 


Idag har jag även använt min nya rakhyvel, den som ska löddra medan man rakar sig, rakbladet sitter fast i en tvål eller vad man ska kalla det, den var faktiskt bättre än väntat, att raka benen och under armarna osv fungerade utmärkt, dock i nedre regionen så att säga haha så var den ganska klumpig och kom inte åt så bra i jumskarna men över lag så får den ett godkännande ändå, kändes fräscht att det var tvål och man kände sig på något knasigt sätt mycket renare och en fräsch känsla är ju det bästa att uppnå så den får ett godkänt!


Hade tänkt ta en bild på min spegel idag men var tvungen att byta plats på den eftersom att den inte är uppsatt än så att den inte skulle gå sönder när min dotter röjer runt så den ligger i sovrummet och jag har inte lust att gräva fram den nu på kvällen, Adele vaknar förmodligen då och det blir bara mega jobbigt, tar en bild imorgon istället, ni kommer få se, den är hur jävla snygg som helst, you all gonna die, thats how awesome it is!


IMORGON ÄR DET KONSERT!! AVICIIIII! Taggad taggad taggad, det kommer bli fett, vi ska mötas upp lite innan och ta någon öl men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog ta något glas Martini eller två innan vi åker iväg! Måste åka imorgon och byta min klänning också, mamma tog en alldeles förstor storlek så imorgon måste jag byta till en mindre!


(Slänger in lite bilder imorgon på klänningen och rakhyveln för er som är intresserade hur det ser ut.)


Idag blev det ingen träning heller, har sveriges värsta träningsverk i ruma och lår, vill nästan börja gråta när jag ska sätta mig ned haha, smällar man får ta. Imorgon blir det dock träning igen, efter att lämnat plutten på dagis så ska jag dra iväg till gymmet direkt och sedan vidare för att byta min klänning. 


Imorgon som sagt i tidigare inlägg så åker Adele till sin pappa, tråkigt tycker jag, känns inte alls bra denna gång, ibland får jag nog lite separationsångest när hon ska åka dit, gillar inte det, hon har det så mycket bättre och roligare hos mig känns det som, inget illa menat mot hennes pappa men vi går inte riktigt ihop och med handen på hjärtat så kan jag säga att det är inte mitt fel, jag skiter i honom, i hans problem och vad han gör, det enda jag bryr mig om och frågar när Adele är borta är saker som har med henne att göra. Han gör tyvärr inte det samma vad det gäller mig, han vill ha en inblick i mitt och Simons liv, vart Simon bor, vad vi gör, vad Adele har på sig, blir galen om jag råkat skicka med ett strump-par istället för två i hennes väska, ja you name it, vad som helst kan få honom att gå i taket på mig därav går vi inte ihop. Men hans skit brukar oftast gå genom ena örat och ut genom det andra, numera rinner det bara av mig.


Jaja inlägget blev inte så jätteglatt idag, men var tvungen att skriva av mig lite där i slutet, det finns inga dåliga dagar bara mindre bra brukar jag tänka. Men helgen kommer gå fort då det är både konsert och renovering av sovrummet.


Trevlig kväll mina vänner så hörs vi!


xxx



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 09:56

Hej på er! Har ni sovit gott?   Ingen bra morgon, Adele har vaknat på fel sida i flera dagar, vilket har resulterat i att vi kommer försent till dagis då hon vägrar göra någonting. Mitt hjärta går i tusen bitar när jag lämnar henne på dagis, ho...

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 00:48

Hej på er!   Jag vet att jag alltid kommer med fruktansvärt dåliga bortförklaringar om varför jag inte bloggat, men det är ibland väldigt många bollar i luften samtidigt, mer än jag kan hantera, det är då bloggen blir lidande, I'm sorry.   Fö...

!

Av Frida Bucht - 1 maj 2014 13:11

Hej snyggingar! Hoppas det är bra med er och att ni inte är allt för bakfulla efter gårdagens bravader. Grillningen blev lyckad igår, men när har kombinationen god mat och trevligt sällskap blivit fel. Just nu sitter jag i bilen påväg till...

Av Frida Bucht - 30 april 2014 13:59

Tjenixen! hah   Hej på er, hoppas ni har det bra med er, med mig/oss är det toppen, har haft så underbara dagar så har nästan glömt bort bloggen, och idag är det valborg och allting, härligt. Idag ska vi grilla, både ost, kött och korv, vi slår p...

Av Frida Bucht - 23 april 2014 22:02

Hej hopp!   Nu sitter jag i soffan efter en lång dag, har varit och bytt däck på bilen, även varit iväg till ett köpcentrum och frågat runt lite efter jobb och lämnat CV. Hämtat min skitunge på dagis och lagat middag, städat och haft mamma och pa...

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards