Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Godmorgon!

Av Frida Bucht - 27 februari 2014 13:19

Godmorgon snyggingar!


Ja varför jag säger godmorgon är för att det var för ungefär 30 minuter sedan jag klev upp ur sängen, mitt stora hjärta var så snäll som gick och lämnade Adele på dagis idag så jag skulle slippa behöva gå upp och stressa, kändes verkligen som om jag behövde sova ut riktigt ordentligt, en heltunderbar dag idag känns det som, awesome!


Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och ska snart dra igång lite städning här, sen tänkte jag ta en dusch också och testa min nya rakhyvel jag fick hem för två dagar sedan, jag är medlem på en sida som skickar hem lite gratisgrejer om man svarar på lite frågor, ibland får man enbart betala frakten, vilket jag fick göra den här gången, beror säkert helt och hållet på vad man får. Så en rakhyvel som löddrar medan man rakar sig. Den betalade jag 19 kr för, hur schysst som helst, vet ju inte om den är bra än men 19kr kan det vara värt vilket som haha! 


MIN SPEGEL ÄR KLAR! Det är så att jag har varit och fixat en skitsnygg ram som man eentligen ska ha fotogafier i men jag har istället valt att göra om den till en spegel och igår så hjälpte min far mig att fixa det så nu är den äntligen klar! Hur snygg som helst! Svart stor lyxig ram med en stor spegel i som kommer sitta som en smäck i mitt vardagsrum! lägger in en bild på den senare.


 

Såhär snygg är jag när jag precis slagit upp ögonen haha!


Nej nu blir det slänga sig i duschen och börja städa innan plutten ska komma hem :)


xxx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 09:56

Hej på er! Har ni sovit gott?   Ingen bra morgon, Adele har vaknat på fel sida i flera dagar, vilket har resulterat i att vi kommer försent till dagis då hon vägrar göra någonting. Mitt hjärta går i tusen bitar när jag lämnar henne på dagis, ho...

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 00:48

Hej på er!   Jag vet att jag alltid kommer med fruktansvärt dåliga bortförklaringar om varför jag inte bloggat, men det är ibland väldigt många bollar i luften samtidigt, mer än jag kan hantera, det är då bloggen blir lidande, I'm sorry.   Fö...

!

Av Frida Bucht - 1 maj 2014 13:11

Hej snyggingar! Hoppas det är bra med er och att ni inte är allt för bakfulla efter gårdagens bravader. Grillningen blev lyckad igår, men när har kombinationen god mat och trevligt sällskap blivit fel. Just nu sitter jag i bilen påväg till...

Av Frida Bucht - 30 april 2014 13:59

Tjenixen! hah   Hej på er, hoppas ni har det bra med er, med mig/oss är det toppen, har haft så underbara dagar så har nästan glömt bort bloggen, och idag är det valborg och allting, härligt. Idag ska vi grilla, både ost, kött och korv, vi slår p...

Av Frida Bucht - 23 april 2014 22:02

Hej hopp!   Nu sitter jag i soffan efter en lång dag, har varit och bytt däck på bilen, även varit iväg till ett köpcentrum och frågat runt lite efter jobb och lämnat CV. Hämtat min skitunge på dagis och lagat middag, städat och haft mamma och pa...

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards