Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Frida Bucht - 30 januari 2014 23:04

Hej bloggen!


Förlåt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen, jag måste skärpa mig! Men det är faktiskt så att jag haft mycket för mig, väldigt mycket för mig. Jag försöker få ner massa skit till förrådet, städar, rensar, tvättar och skuar för det är nämligen så att the love of my life, Mr Simon Falk flyttar in hos mig på söndag och timeingen kunde inte bli bättre, Adele åker till sin pappa imorgon och då har vi hela helgen på oss att packa ihop allt och fixa. Min Simon är nämligen en söder-bo, undra hur han kommer att trivas i Märsta där allt inte är öppet 24 timmar om dygnet och man måste gå eller ta bussen en gång i halvtimmen, haha stackarn! Jag är så lycklig just nu, allt faller på plats!


Sitter uppe och kollar på sexand the city, älskar att det är dubbel program såhär sent!


Time to go! Jag tittar in imorgon en snabbis när min bebis har åkt till sin pappa!


xxx

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards