Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Frida Bucht - 24 januari 2014 23:17

Hallå hallå!


Hoppas alla har en trevlig fredags kväll, jag sitter i soffan och äter chips till en väldigt sorglig film, kommer inte på namnet men den går på 5an, kolla kolla kolla, jag gråter stup i ett, men i reklamen ska jag ta en efterlängtad dusch och riktigt fräscha upp mig, måla tånaglarna, det är viktigt, väldigt viktigt, framförallt när man har en tautering på foten!
Om någon är intresserad så har jag en cupcake över hela min vänstra fot med ett stort rött körsbär på toppen, haha.

Alla säger att tatuering på foten gör nå fruktansvärt ont, även tatuerare som jag träffat säger "jag har tatueringar överallt men jag tatuerar inte foten, svinont" Nja visst känns det då man har så tunn hud på foten och alla små ben och all skit som finns där inne men låt oss inte överdriva, det är en smärta som både är skön och väldigt jobbig, eller så är det bara jag som är knäpp.


Jag har tre tatueringar, en över revbenet och neråt, man kan säga över hela ena sidan, en fjäril från sidan.

Tatuering nummer två består av min cupcake på foten och tatuering nummer tre består av en väldigt ocharmig text på ryggen/nacken som lyder "sötnos", ja ni kan säkert räkna ut själva varför den sitter där den sitter och varför det står vad det står, shit va pin, shit shit va pin! Planerar att göra fler såfort pengarna räcker till, i love tattooooosss!


Jaja nog om det, idag var jag och familjen och handlade en födelsedagspresent till min vapendragare Micke som har sin 25års fest imorgon, det blev tre små paket och jag hoppas han blir nöjd, men för säkerhets skull så skriver jag inte ut vad det är här ifall han skulle ha vägarna förbi och läsa lite höhö :) .


Japp nu blev toan ledig och dags för en härlig kväll/natt dusch! HÖRS!

 

xxx 

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards