Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Frida Bucht - 25 januari 2014 14:31

Hej bloggen!


Nu har jag precis kommit hem från mamma och pappa, har varit och lämnat av min lilla plutt, öppnade precis en cider som jag ska dricka innan jag hoppar in i duschen och börjar göra mig i ordning. Som sagt hundra gånger så är det ju Mickes fest ikväll och ajg vet inte riktigt hur många som kommer men jag hoppas på ganska många då lokalen rymmer 120 personer, kan lätt kännas lite tomt annars.


Jag har no fucking clue vad jag ska ha på mig ikväll, det enda jag vet är att min sminkning kommer vara sjukt snygg, har även plockat fram mina manga ögonfransar, låter kanske skit konstigt men det är sjukt snyggt att ha dom på, testade dom för första gången här om dagen, jag ville bara se hur det såg ut och jag bara älskade dom! Så dom blir det ikväll, mina ögon kommer döda ikväll, akta er! ;)


Nu har jag börjat tagga till ordentligt och då åker Carola oftast på, haha dom som känner mig vet att jag älskar svensk musik, även dansband, it makes me happy! Älskar att man kan sjunga med till texerna hur full man än blir, awesome! Älskar även att sjunga kareoke (eller hur det stavas?) hahajag är absolut ingen människa som skäms även om jag önskar att jag kankse hade mer begränsningar än vad jag har, pratar hål i huvudet på folk ofta och är en baddare på att skämma ut mig, men det är oftast dom i min närhet som skäms och inte jag haha! 


Ville bara önska alla en trevlig kväll, nej nu ropar duschen mitt namn så dags att sluta skriva och slänga mig i duschen så Simon också kan få fem minuter där inne! 


xxx

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards