Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

Hej igen!

Av Frida Bucht - 4 oktober 2013 22:22

Sådär en lite dålig update redan efter första inlägget, det är nämligen så att jag inte har åtkomst till någon dator just nu, men tänkte passa på att slänga in ett snabbt inlägg medan jag ändå sitter här.


Igår så var jag på Rimbo-marknad, det var toppen väder, ett riktigt riktigt höstväder, solen var framme men det behövdes ändå en del kläder för att inte frysa, vilket gjorde att min lilla korv fick användning av sin nya overall, härligt.

Jag åkte även karusell, haha ja det stämmer, jag åkte karusell för första gången på hundra år.


Idag har varit en sån där dag då man vaknar på fel sida och bara tycker allting är skit, vaknade hyffsat tidigt efter en natt med en klarvaken och gnällig bebis, men det är bara att ta sig i kragen och kliva upp när natten börjar gå över till tidig morgon.


Har varit och handlat lite mat på Coop så det blev en hyffsad promenad dit och väl där träffade jag en underbar vän som erbjöd sig att skjutsa hem mig, Simon och Adele så vi slapp gå med alla våra påsar hela vägen hem, underbart!


Senare ikväll blev det kvällsmys, jag gjorde klyftpotatis, falukorv med ost, tomat och senapstäcke samt fetaostsallad och härligt mycket god sås, jag sitter nu i soffan och är fortfarande tvärmätt efter vår sena middag framför TVn, man får väl se hur det blir med chipsen som jag lyckades få med mig hem, men dom glider säkert ner om en stund dom med.


Imorgon ska vi åka in till stan för att köpa och laga mat hemma hos Simon, något riktigt gott lär det nog bli imorgon med om jag får vara med och bestämma.
Lite vin och trevligt sällskap kommer förbi så det blir nog en härlig kväll imorgon också.


Nej nu ska jag kolla vidare på Idol, HEJA JENS & KEVIN!  


xxx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 09:56

Hej på er! Har ni sovit gott?   Ingen bra morgon, Adele har vaknat på fel sida i flera dagar, vilket har resulterat i att vi kommer försent till dagis då hon vägrar göra någonting. Mitt hjärta går i tusen bitar när jag lämnar henne på dagis, ho...

Av Frida Bucht - 2 maj 2014 00:48

Hej på er!   Jag vet att jag alltid kommer med fruktansvärt dåliga bortförklaringar om varför jag inte bloggat, men det är ibland väldigt många bollar i luften samtidigt, mer än jag kan hantera, det är då bloggen blir lidande, I'm sorry.   Fö...

!

Av Frida Bucht - 1 maj 2014 13:11

Hej snyggingar! Hoppas det är bra med er och att ni inte är allt för bakfulla efter gårdagens bravader. Grillningen blev lyckad igår, men när har kombinationen god mat och trevligt sällskap blivit fel. Just nu sitter jag i bilen påväg till...

Av Frida Bucht - 30 april 2014 13:59

Tjenixen! hah   Hej på er, hoppas ni har det bra med er, med mig/oss är det toppen, har haft så underbara dagar så har nästan glömt bort bloggen, och idag är det valborg och allting, härligt. Idag ska vi grilla, både ost, kött och korv, vi slår p...

Av Frida Bucht - 23 april 2014 22:02

Hej hopp!   Nu sitter jag i soffan efter en lång dag, har varit och bytt däck på bilen, även varit iväg till ett köpcentrum och frågat runt lite efter jobb och lämnat CV. Hämtat min skitunge på dagis och lagat middag, städat och haft mamma och pa...

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards