Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Frida Bucht - 3 oktober 2013 12:20


Min blogg kommer att handla om mitt helt suvärna liv som en helt vanlig 22 årig tjej och ensamstående mamma till världens finaste dotter Adele. Att bli lämnad redan innan min dotter inte ens tagit sina första steg kan för många verka som väldigt tragiskt och ledsamt, detta kommer vara mitt sätt säga "ger man sig fan på det så klarar man allt", jag har gått från att vara sambo och bildat familj till att bli lämnad vid 21 års ålder med en liten nyfödd tjej och ingenstans att bo, till att idag sitta med världens finaste bostadsrätt, att min dotter bor hos mig på heltid, att känna att precis allting är möjligt och att jag har hela mitt liv framför mig, jag är lycklig, min dotter är lycklig, vi har det bättre än dom flesta och jag kan inte ens med ord beskriva hur bra det känns i hela kroppen.


Min resa har börjat och den tar defenetivt inte slut här.


xxx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards