Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Frida Bucht - 15 oktober 2013 21:42

Hallå!!


Jag har haft en hel del för mig och därför totalt tappat fokus på allt annat.

Det är nämligen så att jag ramlade ner för en sten-trappa i lördags och halva min kropp är helt blå, mitt knä är trasigt och jag har haft lite svårt att gå och böja mig, alla som känner mig vet också att jag har haft väldigt ont i ryggen i två år nu och man kan väl säga som så att det inte blev bättre när jag ramlade. Som tur var så bröt jag ingenting iaf och det känns jäkligt skönt!


Idag har jag och min lilla korv bakat choklad-muffins, dom blev super goda och det tyckte jag att jag var värd efter att jag städat och hanldlat hela dagen. Nu sover lillen, jag och Simon sitter nu i soffan och hade bunkrat upp med muffins och mat framför TVn och var hur taggade som helst för att se "På smällen", men det verkade som om någonting hände mitt i flmen för det fanns helt plötsligt ingen bild längre så vi slog över till fotbollen, Sverige-Tyskland, 2-1 till Sverige efter första halvlek, YEY!


Eftersom att 3an inte finns här så sitter jag ivrigt och väntar på att Hollywoodfruar ska komma upp på TV3play, det måste ju ändå vara ett av dom bästa programmen ever, haha gud vad jag avskyr Gunilla, vilket jag förmodligen inte är ensam om. Maria är min favorit självklart, hon är sådär super duper go och härlig tycker jag.


I veckan ska jag förmodligen bara ta det lugnt och vila upp min kropp, den har fått ganska mycket stryk på sistone.


Halloween börjar närma sig och jag ska på stor fest, frågan är vad man ska klä ut sig till? Är det ett måste att vara läskig eller kan man välja nått annat kul? Jaja jag hittar nog på nått bra. 


Det kommer komma upp bilder på bloggen men efterom att min telefon, busskort,VISA-kort och allt blev stulet för ett tag sen så har jag precis fått en telefon och måste börja om från ruta ett igen så det är också lite tråkigt då jag hade massa bilder på Adele från när hon föddes enda fram till idag.. Det är så jäkla tråkigt då människor inte verkar veta skillnaden mellan DITT och MITT!

Känns som om jag haft en aning otur på sistone, men man får hoppas på att det vänder, jag tycker att jag har fått min del av kakan nu! höhö


xxx

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt liv som 22åring och mamma till världens finaste dotter Adele

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards